Livet er en berg og dal bane akkurat nå

Uken har vært en berg og dal bane. Operasjonen var veldig vellykket, og de første dagene var Anniken i bedre from enn noen kunne ha forventet, men så kom nedturen som måtte komme. Lørdag kveld ble Anniken dårlig, og da mener jeg kjempe dårlig. Så dårlig at de fylte henne opp med medisiner så hun skulle føle seg bedre, men det så skjedde var at hun ble svart i øynene (bokstavelig talt) og fikk dødsangst. Hun ble så redd for å dø at hun prøvde å rive ut ledningen som er koblet i henne fordi hun skulle rømmer fra sykehuset før sykepleierne drepte henne. Det ble så ille at mamma måtte holde henne nede til slutt, og da medisinen begynte å virke ble hun helt sløv før hun til slutt sovnet. Det var en tøff dag, for å si det mildt. Deretter ble det besøksforbud mot alle, minus meg, mamma og stefaren vår. Pluss at hjemreisen som ble spådd til tirsdag nå er utsatt til helgen. Hele søndagen gikk til å prøve å få i Anniken litt mat, siden hun har kastet opp veldig mye og nesten ikke spist noe siden mandag. Livet er ikke så enkelt om dagen for å si det sånn. Vi tar en time avgang, så dagen er full av nedturer og oppturer. Gleder meg veldig til hun kommer hjem, huset er tomt etter henne. Pluss at jeg er lei av å tilbringen dagen med å reise på sykehuset, jobb og skolen. Opp syv hver dag og hjemme ti hver kveld, kroppen begynner å bli sliten. Men nå er jeg i hvert fall tilbake igjen med bloggning etter en liten pause fordi ting har gått i ett den siste uken. Så livet begynner sakte, men sikkert å bli normalt igjen.

Noen bilder fra oppholdet på riksen så langt:

Dagen før operasjonen

Rett før operasjonen:

Fikk passe på ringene og klokken til mamma mens hun var med Anniken opp på operasjonssalen. Følte meg MYE verdt :p (og litt sigøyner)

Dette er Anniken sin hofte innvending etter operasjonen:

Anniken sin ankel:

Første trille tur:

Setter utrolig stor pris på all omtanken dere har gitt meg, Anniken og jeg sier tusen takk! Dere er supre.

– Christine

3 Svar to “Livet er en berg og dal bane akkurat nå”


  1. 1 ida 24.03.10, kl. 15:42

    Uff, så leit!! Håper hun kommer seg og at hun endelig får komme hjem til helga nå! Ønsk henne masse lykke til, jeg vet hvor tøft det kan være å ligge på sykehuset. God bedring!<3

  2. 2 Malin 24.03.10, kl. 16:11

    Håper hun kommer seg fort i form igjen. Jeg kan tenke meg at det har vært tungt å se søsteren sin gå igjennom en slik operasjon, men man kan jo se frem i tid å tenke på hvor bra det blir da :)

  3. 3 Martine Larsen 25.03.10, kl. 15:50

    Utrolig trist å høre om det med dødsangsten, jeg kjente jeg fikk helt vondt inni meg! Jeg vet egentlig ikke hva mer jeg skal si jeg… har jo allerede sagt mange ganger at jeg synes dette er utrolig trist, og at jeg sender mine tanker til dere for tiden =)


Legg igjen en kommentar





Jeg heter Christine og er en lykkelig jente på 19 (snart 20) år. Jeg studerer markedsførning og salgsledelse på Markedshøyskolen. Dette er min blogg og her blogger jeg om livet mitt og alt det måtte innebære. Jeg er helt avhengig av å shoppe, så lenge lønningen holder. Ellers så like jeg å tro at jeg er ganske normal jente som er veldig glad i venner, film, bøker mote og kjæresten, som jeg forguder.

Jeg blir veldig glad for all tilbake melding eller om dere legger igjen en kommentar til meg. It will make my day <3

Hvis det er noe dere lurer på så kan dere bare sende meg en mail på: Christinesblogg@gmail.com

bloglovin
Bloggurat
mars 2010
M T O T F L S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Blogglisten Blogglisten Blogglisten