Tiden flyr

Okey, det er onsdag allerede, uken har gått kjempe fort! For ca tre uker siden hadde jeg min først individuelle eksamen, og for å være helt ærlig så var jeg ganske sikker på at jeg strøk den. Ikke fordi jeg ikke hadde øvd, for det hadde jeg virkelig, men jeg hadde ikke øvd nok fordi når vi fikk utdelt eksamen skjønte jeg nesten ikke spørsmålene en gang. Jeg hadde lyst til å begynne å gråte der jeg satt, men tok mot til meg og bestemte meg for at det er bedre prøve å svare enn å levere blank! Så jeg skrev alt jeg trodde kunne være relevant for hver oppgave. Etterpå dro jeg og noen av jentene i klassen ut og spiste på aker brygge, og feiret at stryk karakteren var i boks og at vi alle sammen kom til å møtes i sommer for å ta opp eksamen, fordi ingen av de andre jentene hadde skjønt seg på oppgaven. Men sånn kommer det ikke til å bli allikevel fordi jeg stod på eksamen, og ikke bare stod jeg, men jeg fikk en C. Jippi! Så da er det to ting jeg har lært av dette:

  1. Lese ennå mer neste gang!
  2. Hvis man ikke skjønner oppgaven og ting virker umulig så prøv i hvert fall å skrive noe, det lønner seg!

Så nå føles alt veldig bra, en stor byrde som har blitt løftet av mine skuldre. Men det er ikke noe tid til å glede seg over at stod fordi det er snart tre nye eksamener så jeg må lese, lese og lese. Det er på tide å sette i gang med lesingen nå med en gang, så det er det jeg skal gjøre i dag, og de neste ukene helt til jeg er ferdig med mitt første år på Campus. Utrolig at om 1 mnd og 4 dager så er jeg ferdig med mitt første år, det har gått så utrolig fort at jeg kan nesten ikke tro det en gang. Selv om det har gått fort kan jeg nesten ikke vente til å begynne sommerferien!

– Christine

12 Svar to “Tiden flyr”


  1. 1 ChristiaNo 05.05.10, kl. 09:09

    Hehe, dramaqueens =) Bestod de andre da? :)

  2. 2 Christine 05.05.10, kl. 11:15

    Hehe, det er ikke så greit :/ Jeg har bare snakket med noen av dem, men de bestod i hvert fall ;)

  3. 3 Elin 05.05.10, kl. 12:35

    Får håpe det går bra med eksamen(e):)

  4. 4 Cathrine Nilsen 05.05.10, kl. 12:53

    Kjempefin blogg !
    Fint med komentarer tilbake : )

  5. 5 Siv 05.05.10, kl. 19:08

    det er alltid lurt å skrive noe, for det kan hende det er rett :D
    (det har skjedd meg! )
    xxx

  6. 6 Loose threads 05.05.10, kl. 20:39

    Tida går veldig fort og før du vet ord av det er du ferdig på skolen for godt ;)
    Men så bra det gikk bra på eksamen likevel da!

  7. 7 kari 06.05.10, kl. 07:43

    Godt tiden går fort – Ikke lenge til sommerferie nå <3

  8. 8 - Cecilie M - 06.05.10, kl. 09:18

    Å, så deilig når ting går bedre enn forventet! Grattis – c er jo supert, det! :D

  9. 9 Sol ♥ 06.05.10, kl. 12:10

    Gratulerer med bestått eksamen! C er virkelig en grei karakter:)
    Ja, det er alltid lurt å skrive noe: )
    Kommer nok til å gå greit på de 3 neste eksamenen også tror jeg;D

  10. 10 Silje 06.05.10, kl. 13:00

    Veldig bra at du fikk en C når du følte det gikk dårlig! Helt utrolig frustrerende når man ikke forstår oppgavene.cSyns du er kjempeflink :) Jobb bra videre, så går det nok enda bedre!:D

  11. 11 Martine Larsen 06.05.10, kl. 15:01

    åå, så flott at du stod! Det er virkelig ikke lett når man ikke forstår oppgaven en gang..

  12. 12 Charlina 09.05.10, kl. 12:41

    Tiden flyr i godt lag ;) Herlig at du stod! Gratulerer!


Legg igjen en kommentar





Jeg heter Christine og er en lykkelig jente på 19 (snart 20) år. Jeg studerer markedsførning og salgsledelse på Markedshøyskolen. Dette er min blogg og her blogger jeg om livet mitt og alt det måtte innebære. Jeg er helt avhengig av å shoppe, så lenge lønningen holder. Ellers så like jeg å tro at jeg er ganske normal jente som er veldig glad i venner, film, bøker mote og kjæresten, som jeg forguder.

Jeg blir veldig glad for all tilbake melding eller om dere legger igjen en kommentar til meg. It will make my day <3

Hvis det er noe dere lurer på så kan dere bare sende meg en mail på: Christinesblogg@gmail.com

bloglovin
Bloggurat
mai 2010
M T O T F L S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Blogglisten Blogglisten Blogglisten