Cinderella at the ball

Da har jeg sendt lille søsteren min av gårde til ballet hennes. Er hun ikke bare utrolig VAKKER? Kjempe stolt store søster akkurat nå.

Så hva gjør Fairy Godmother når hun har sendt askepott av gårde til ballet? Da slenger hun beina på bordet og setter på en film, etterfulgt av Paradise hotell. Ha en fin kveld alle sammen!

–          Christine

bloglovinbloglovinbloglovin

5 Svar to “Cinderella at the ball”


  1. 1 kari 11.03.10, kl. 20:21

    Så nydelig du var <3

  2. 2 chriistine 11.03.10, kl. 20:26

    Hehe, det er faktisk lille søsteren min :)

  3. 3 Iselin Pettersen 11.03.10, kl. 21:51

    NYDELIG! Og som dere ligner! :o

  4. 4 Martine Larsen 11.03.10, kl. 21:58

    For en syykt pen kjole! Den var virkelig nydelig, det må du fortelle til henne =) (men det har du nok gjort fra før av, haha =P)

    SV: Gå inn på «costum header» og klikk på «skjul teksten» ^^ Haha, dette hørtes veeldig lett ut her nå, men ofte er det litt vanskelig å finne fram til ting man ikke vet hvor er! Jeg er bare glad for å hjelpe altså, så hvis det er noe du lurer på så hjelper jeg gjerne (selv om jeg er ganske så nybegynner selv =P)

    Ha en fin kveld <3

  5. 5 chriistine 15.03.10, kl. 09:49

    Sv:
    Iselin: hehe, det har vi hørt før for å si det sånn;)
    Martine: Jeg har sagt deg til henne, jeg skulle si takk:) også må jeg takk deg for all hjelpen med siden min. I mine øyne er du ekspert;)


Legg igjen en kommentar





Jeg heter Christine og er en lykkelig jente på 19 (snart 20) år. Jeg studerer markedsførning og salgsledelse på Markedshøyskolen. Dette er min blogg og her blogger jeg om livet mitt og alt det måtte innebære. Jeg er helt avhengig av å shoppe, så lenge lønningen holder. Ellers så like jeg å tro at jeg er ganske normal jente som er veldig glad i venner, film, bøker mote og kjæresten, som jeg forguder.

Jeg blir veldig glad for all tilbake melding eller om dere legger igjen en kommentar til meg. It will make my day <3

Hvis det er noe dere lurer på så kan dere bare sende meg en mail på: Christinesblogg@gmail.com

bloglovin
Bloggurat
mars 2010
M T O T F L S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Blogglisten Blogglisten Blogglisten